Lääkärin vastaanotto

Terveyskeskuksessa on lääkärin kiireetön ja päivystysluontoinen vastaanotto. Lääkärin vastaanotolle ohjaudutaan aina hoidon tarpeen arvioinnin kautta.

Lääkärin tehtäviin kuuluu mm.

  • Sairauksien ja vammojen hoito ja ennaltaehkäisy
  • Hoidon kiireellisyyden arvioiminen (hoitajan ohella)
  • Hoito- ja kuntoutussuunnitelman laatiminen, tarvittaessa yhdessä muiden sosiaali- ja terveydenhuollon toimijoiden kanssa
  • Lääkärinlausuntojen tekeminen
  • Kouluterveydenhuollon, neuvolan ja kotisairaanhoidon lääkärintyö
  • Kutsuntatarkastusten tekeminen

OTATHAN YHTEYTTÄ PÄIVYSTYKSEEN AINA  ENSIN PUHELIMITSE!!

Yhteystiedot

Kinnulan terveyskeskus / lääkärin vastaanoton ajanvaraus
Keskustie 44
43900 Kinnula
p. 044 459 6311

arkisin ma-to klo 8-16 ja pe klo 8-14:30

***********************************************************************************************

PÄIVYSTYS ILTAISIN, VIIKONLOPPUISIN JA ARKIPYHINÄ

 Lääkäripäivystys Viitasaaren terveysasemalla:

  • maanantai, keskiviikko, perjantai klo 16-18
  • viikonloppuisin ja arkipyhinä 10-16 (puhelinpäivystys klo 9 alkaen)

puh. 014 459 7223
Sairaalantie 4
44500 Viitasaari

Lääkäripäivystys Pihtiputaan terveysasemalla:

  •  tiistai ja torstai klo 16-18

puh. 014 459 6700
Asematie 12
44800 Pihtipudas

YÖPÄIVYSTYS

Keski-Suomen keskussairaalassa arkisin klo 18-08 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 16-9, p. 116 117 (valtakunnallinen päivystysapunumero)

Yleinen hätänumero 112

 

Puheluiden takasinsoittojärjestelmä

Kinnulan terveyskeskuksen  lääkärin ajanvarauksessa on käytössä puheluiden takasinsoittojärjestelmä. Takaisinsoitto palvelun avulla puheluruuhkia saadaan tasattua, jolloin asiakkaat tulevat palvelluksi paremmin ja tehokkaammin.

Palvelunumero ei ole enää koskaan varattuna eli YKSI PUHELU RIITTÄÄ. Asiakas saa itse valita, jääkö odottamaan vuoroaan linjoille vai valitseeko hän itselleen takaisinsoiton jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sovittuna aikana.

Puhelinpalvelu toimii näin:

  • Soittaessasi numeroon kuulet ensin tervetuloviestin
  • Sen jälkeen palvelu pyytää sinua valitsemaan numeron hoidettavan asian perusteella
  • Kiireellisissä asioissa voit jäädä odottamaan että puheluusi vastataan, muissa asioissa pyydämme jättämään takaisinsoittopyynnön
  • Toimi puhelimessa saamiesi ohjeiden mukaan

Huomioi lisäksi seuraavaa:

  • Puheluusi vastaa jatkossa aina ensimmäisenä nauhoite, mikä ei siis tarkoita sitä että asiakaspalvelu olisi ruuhkautunut
  • Kuuntele annetut ohjeet loppuun asti ja toimi niiden mukaisesti
  • Sovittu takasinsoitto tulee tunnetusta numerosta
  • Asiakkaan oma puhelinoperaattori veloittaa jonottamisesta (paikallispuhelumaksu)
  • Asiakaspalvelu ei voi soittaa takasin, jos oma numerosi on salainen tai oman numeron lähetys on estetty
  • Vastaanottojen puhelinnumerot eivät muutu