-

Suomen Terveystalo Oy tuottaa Kinnulan terveyspalvelut.

Kinnulan terveyskeskus
Leenantie 2
43900 KINNULA
puh. 044 459 6311/vaihde

Sähköpostit ovat muotoa:
etunimi.sukunimi@terveystalo.com

Ylilääkäri Heimo Lajunen
puh. 050 340 0260
heimo@lajunen.net

Kumppanuusratkaisut, ylilääkäri Paula Reponen
paula.reponen@terveystalo.com

Yksikönjohtaja Tarmo Pekola
puh. 0444940008
tarmo.pekola@terveystalo.com

Palveluesimies Leena Viinikainen puh. 044 459 6314
leena.viinikainen@terveystalo.com

Terveyskeskusavustaja Marja-Leena Kinnunen
marja-leena.kinnunen@terveystalo.com

Potilasasiamies sosiaalijohtaja Jenni Laiho
puh. 044 459 6321
jenni.laiho@kinnula.fi

Psykoterapeutti Harri Back
vastaanotto perjantaisin, ajanvaraus puh. 044 459 6311

Lääkärin vastaanotto terveyskeskuksessa on ma-to klo 8-16 ja pe klo 8-14.30.
Ajanvaraus puh. 044 459 6311.

Muun ajanvarauksen yhteydessä annetaan myös päivystysaikoja.

Peruuttamattomista ajanvarauksista perimme 50,80 euroa.

 

Anna meille palautetta:

Henkilöasiakkaan palaute Terveystalolle

Ensiapupäivystys Viitasaaren terveyskeskuksessa maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin 16.00-18.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 9.00-16.00. P. 014 4597223.

Ensiapupäivystys Pihtiputaan terveyskeskuksessa tiistaisin ja torstaisin klo 16.00-18.00 p. 0144596700

Päivystysvastaanottoajat ainoastaan ajanvarauksella.

Yöpäivystys Jyväskylässä, Keski-Suomen keskussairaalassa arkipäivinä klo 18.00-8.00. sekä viikonloppuisin ja arkupyhinä klo 16-09 p. 116 117

 

Puheluiden takasinsoittojärjestelmä

Kinnulan terveyskeskuksen lääkärin ajanvarauksessa on käytössä puheluiden takasinsoittojärjestelmä. Takaisinsoitto palvelun avulla puheluruuhkia saadaan tasattua, jolloin asiakkaat tulevat palvelluksi paremmin ja tehokkaammin.

Palvelunumero ei ole enää koskaan varattuna eli YKSI PUHELU RIITTÄÄ. Asiakas saa itse valita, jääkö odottamaan vuoroaan linjoille vai valitseeko hän itselleen takaisinsoiton jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sovittuna aikana.

Puhelinpalvelu toimii näin:

Soittaessasi numeroon kuulet ensin tervetuloviestin

Sen jälkeen palvelu pyytää sinua valitsemaan numeron hoidettavan asian perusteella

Kiireellisissä asioissa voit jäädä odottamaan että puheluusi vastataan, muissa asioissa pyydämme jättämään takaisinsoittopyynnön

Toimi puhelimessa saamiesi ohjeiden mukaan

Huomioi lisäksi seuraavaa:

Puheluusi vastaa jatkossa aina ensimmäisenä nauhoite, mikä ei siis tarkoita sitä että asiakaspalvelu olisi ruuhkautunut

Kuuntele annetut ohjeet loppuun asti ja toimi niiden mukaisesti

Sovittu takasinsoitto tulee tunnetusta numerosta

Asiakkaan oma puhelinoperaattori veloittaa jonottamisesta (paikallispuhelumaksu)

Asiakaspalvelu ei voi soittaa takasin, jos oma numerosi on salainen tai oman numeron lähetys on estetty

Vastaanoton puhelinnumero ei ole muuttunut