Kinnulan terveyskeskus Leenantie 2 43900 KINNULA puh. 044 459 6311/vaihde
Sähköpostit ovat muotoa: etunimi.sukunimi@terveystalo.com
Ylilääkäri Heimo Lajunen puh. 050 340 0260 heimo@lajunen.net
Kumppanuusratkaisut, ylilääkäri Paula Reponen paula.reponen@terveystalo.com
Yksikönjohtaja Tarmo Pekola puh. 0444940008 tarmo.pekola@terveystalo.com
Palveluesimies Leena Viinikainen puh. 044 459 6314 leena.viinikainen@terveystalo.com
Terveyskeskusavustaja Marja-Leena Kinnunen marja-leena.kinnunen@terveystalo.com
Potilasasiamies sosiaalijohtaja Jenni Laiho puh. 044 459 6321 jenni.laiho@kinnula.fi
Psykoterapeutti Harri Back vastaanotto perjantaisin, ajanvaraus puh. 044 459 6311
Lääkärin vastaanotto terveyskeskuksessa on ma-to klo 8-16 ja pe klo 8-14.30. Ajanvaraus puh. 044 459 6311.
Muun ajanvarauksen yhteydessä annetaan myös päivystysaikoja.
Peruuttamattomista ajanvarauksista perimme 50,80 euroa.
Anna meille palautetta:
Henkilöasiakkaan palaute Terveystalolle
Ensiapupäivystys Viitasaaren terveyskeskuksessa maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin 16.00-18.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 9.00-16.00. P. 014 4597223.
Ensiapupäivystys Pihtiputaan terveyskeskuksessa tiistaisin ja torstaisin klo 16.00-18.00 p. 0144596700
Päivystysvastaanottoajat ainoastaan ajanvarauksella.
Yöpäivystys Jyväskylässä, Keski-Suomen keskussairaalassa arkipäivinä klo 18.00-8.00. sekä viikonloppuisin ja arkupyhinä klo 16-09 p. 116 117
Kinnulan terveyskeskuksen lääkärin ajanvarauksessa on käytössä puheluiden takasinsoittojärjestelmä. Takaisinsoitto palvelun avulla puheluruuhkia saadaan tasattua, jolloin asiakkaat tulevat palvelluksi paremmin ja tehokkaammin.
Palvelunumero ei ole enää koskaan varattuna eli YKSI PUHELU RIITTÄÄ. Asiakas saa itse valita, jääkö odottamaan vuoroaan linjoille vai valitseeko hän itselleen takaisinsoiton jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sovittuna aikana.
Puhelinpalvelu toimii näin:
Soittaessasi numeroon kuulet ensin tervetuloviestin
Sen jälkeen palvelu pyytää sinua valitsemaan numeron hoidettavan asian perusteella
Kiireellisissä asioissa voit jäädä odottamaan että puheluusi vastataan, muissa asioissa pyydämme jättämään takaisinsoittopyynnön
Toimi puhelimessa saamiesi ohjeiden mukaan
Huomioi lisäksi seuraavaa:
Puheluusi vastaa jatkossa aina ensimmäisenä nauhoite, mikä ei siis tarkoita sitä että asiakaspalvelu olisi ruuhkautunut
Kuuntele annetut ohjeet loppuun asti ja toimi niiden mukaisesti
Sovittu takasinsoitto tulee tunnetusta numerosta
Asiakkaan oma puhelinoperaattori veloittaa jonottamisesta (paikallispuhelumaksu)
Asiakaspalvelu ei voi soittaa takasin, jos oma numerosi on salainen tai oman numeron lähetys on estetty
Vastaanoton puhelinnumero ei ole muuttunut