Terveyskeskuksen ja hammashoidon tiedote

Kinnulan terveyskeskuksen lääkärin ajanvarauksessa ja hammashoitolan ajanvarauksessa on otettu käyttöön puheluiden takasinsoittojärjestelmä.

Takaisinsoitto palvelun avulla puheluruuhkia saadaan tasattua, jolloin asiakkaat tulevat palvelluksi paremmin ja tehokkaammin.

Palvelunumero ei ole enää koskaan varattuna eli YKSI PUHELU RIITTÄÄ. Asiakas saa itse valita, jääkö odottamaan vuoroaan linjoille vai valitseeko hän itselleen takaisinsoiton jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sovittuna aikana.

Uusi puhelinpalvelu toimii näin:

  • Soittaessasi numeroon kuulet ensin tervetuloviestin
  • Sen jälkeen palvelu pyytää sinua valitsemaan numeron hoidettavan asian perusteella
  • Kiireellisissä asioissa voit jäädä odottamaan että puheluusi vastataan, muissa asioissa pyydämme jättämään takaisinsoittopyynnön
  • Toimi puhelimessa saamiesi ohjeiden mukaan

Huomioi lisäksi seuraavaa:

  • Puheluusi vastaa jatkossa aina ensimmäisenä nauhoite, mikä ei siis tarkoita sitä että asiakaspalvelu olisi ruuhkautunut
  • Kuuntele annetut ohjeet loppuun asti ja toimi niiden mukaisesti
  • Sovittu takasinsoitto tulee tunnetusta numerosta
  • Asiakkaan oma puhelinoperaattori veloittaa jonottamisesta (paikallispuhelumaksu)
  • Asiakaspalvelu ei voi soittaa takasin, jos oma numerosi on salainen tai oman numeron lähetys on estetty
  • Vastaanottojen puhelinnumerot eivät muutu